shallamashalla- A&F&J

NU har vi inget att göra, faaaaan Alma tände precis lampan och Felicia drog upp gardinerna eller vafan det heter. Nu börjar alma röra sig mot toastolen, hon har lite gaser i magen som måste släppas ut i atmosfären :D Detta är vår humor!!! shallamashalla nu hoppade julia upp i taket, nu äter hon en godis rämm,nu säger hon vill du ha en liten slang,alma fick precis sms. Julia har inget jävla liv, och Felicia tror att hon kan spela piano, men omg, hon spelar som en rackarbajsare !! Pringels  sourcream är godare än pringels curry! Men nej nu fan ska vi skriva om alma. Hon är en treårig tjej, som knappt kan bärja sis, nu sa hon: jag ruttnar bort här inne, du7 är så tråkig juliia, det där är inte min humor. Men hahha, jag o fille garvar INTE just nu.haha nu puttade felicia mig så att jag rammlade ur sängen hihihi nu rapade jag en riktig brakare.nu låtsas jag att jag är piano amatör och prövar att spela på filles piano hihihihi busig jag är vavavavavvavavvaavavav voff voff voff voff voff mjaoou mjaooou bäääää bäääääääää bääää pip pip pip muu muuuu muuuuuuuu muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.Nu kmr muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuet.
lalal det där är vå humor nt..... Kudxbnh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0